04.03.2017

February Wrap-Up



Februarie a fost o lună jumătate petrecută dând examene, iar în rest încercând să-mi revin după examene. Și în ciuda acestui fapt, februarie a fost și luna în care am decis că vreau să încerc, pe cât posibil, să mă reapuc de citit ca lumea.

  1. Solitaire de Alice Oseman. Un YA britanic foarte accesibil și foarte tipic adolescentin. Și nu o zic într-un sens rău, ba chiar din contră. Având doar 17 ani când a scris această carte, Oseman reușește să surprindă cu acuratețe toate dramele vârstei, aducând în prim plan și teme precum depresia, suicidul. Iar stilul de scris rămâne plăcut de-a lungul întregii cărți. Mi-a plăcut destul de mult, dar sfârșitul a fost foarte dubios comparativ cu restul cărții, așa că m-am decis la 3/5.
  2. The Wheel of Fire de Wilson Knight. Comentarii la operele lui Shakespeare. Enough said.
  3. The Book of Lost Books de Stuart Kelly. O carte despre unele cărți pe care nu le vom putea citi niciodată, pentru că au fost distruse de-a lungul timpului, sau nu au fost niciodată păstrate sau publicate. O lectură foarte interesantă, dar fiind începută acum aproape doi ani, am vrut doar să termin odată cu ea, iar la un moment dat stilul de scris devine foarte repetitiv. 2/5
  4. The Fifth Season (Broken Earth #1) de N. K. Jemisin. Cea mai minunată carte fantasy pe care am citit-o probabil. Am iubit-o cu toată inima mea, începând cu stilul autoarei, care este absolut extraordinar, continuând cu o lume intrigantă și captivantă și sfârșind cu personajele superbe. Nici nu am cuvinte să zic cât recomand acest volum și sper din toată inima că va fi tradus și în română în curând. Până atunci, vă rog încercați volumele deja traduse ale lui Jemisin, pentru că este o autoare minunată și va conduce genul fantasy în câțiva ani. Voi traduce și recenzia foarte lungă de pe goodreads în curând. 5/5
Și cam atât momentan! Este un număr de care sunt puțin dezamăgită, comparativ cu ce obișnuiam să ating odată. Voi continua să adaug în aceste liste și cărțile pe care le citesc pentru facultate, pentru că viața mea va fi formată doar din așa ceva pentru următoarele câteva luni, cel mai probabil. Cum v-a mers vouă? 

Un comentariu: