07.12.2017

BLOG NOU!!!

Poate ați observat absența mea de aproape un an de pe blog, sau poate chiar și absența vechilor mele postări (nu sunt șterse, doar private). Nu am avut nicio secundă intenția să abandonez chiar așa locul ăsta care mi-a adus destulă fericire de-a lungul vremii, dar ce a fost, a fost.
Iar ce va fi este un nou blog! Pentru că nu simt că Resfeber mă mai reprezintă ca persoană, și pentru că un început nou îmi va da, poate, avântul necesar.


Voi posta cam ce am postat până acum și aici: recenzii de carte, filme, anime & manga, discuții despre ce mai consider eu interesant, uneori update-uri personale. Încă încerc să mă obișnuiesc din nou cu ideea că am un blog, dar promit că voi face eforturi reale pentru a menține noul blog în viață (deși nu pot promite că eforturile mele vor și da roade). Dar mi-a fost dor de acest spațiu, îmi lipsesc oamenii cu care interacționam constant, și abia aștept să fiu din nou pusă la curent cu ce mai citesc și oamenii de la noi. Dacă doriți și voi să aflați același lucru când vine vorba despre mine (hah), mă găsiți de-acum înainte pe noul blog. 

La momentul actual, sunt rătăcită prin toate străfundurile internetului, dar mă puteți găsi în special pe:

Mulțumesc dacă ați citit această postare, și sper că ne vom revedea și pe alte platforme ~

2 comentarii:

  1. Welcome jack! :D

    Nu știu de ce, dar nu am reușit să las comment pe noul blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumeesc!! ~

    (Am mai umblat pe la setări, sper că funcționează acum... De când nu am mai avut de-a face cu setări, nici nu mai știu ;; )

    RăspundețiȘtergere